Wednesday, March 18, 2015

BLACK LITTLE DRESS









 DRESS: Dressgal.com / Hat: Forever21/ Glasses: Dressgal.com / Wedges: Report / 


Hola Limoncitas

Aquí donde vivo ya se siente la llegada de la primavera, estoy muy feliz por que a mi no me gusta el frío (soy muy friolenta) estoy sacando de mi armario los vestidos, shorts, sombreros y lentes. Este vestido es muy cómodo y todas tenemos en nuestro closet un vestido negro, para hacerlo más casual lo combine con estos zapatos corridos cafe con dorado y los accesorios para darle ese toque chic con el sombrero , lentes y uno de mis bolsos favoritos. 

Here where I live already feels the arrival of spring , I am very happy, I do not like the cold (I am very chilly) I 'm taking out of my closet dresses , shorts , hats and sunglasses. This dress is very comfortable and we all have in our closet a black dress, to make it more casual i combined it  with these brown with gold wedges and accessories like the hat, sunglasses and the bag  to give it that chic look.

No comments:

Post a Comment